ää

mama - det här är sk och min blogg 8-) haha så du kan inte bara fråga henne -.- 8-)

haha jaja idag va de kul i skolan 8-) hahah.. vi hade tema (som sk och jag ägde en lek på - läs på katrin.blogg.se x)) och sen hade vi lunch ( wohooo :D ) och sen hade vi matte + tema svenska... dududu de va tråkigt ^^ men jag sk oliver och ram va bra på att skriva en artikel me *-) de tog bara 2 timmar att skriva typ 5 meningar ^^ (y) .. aja, de va kul iaf. imorgon har vi idrott aka teoretiskt.. nästa vecka har vi bad BÖSE! jag hatar bad SOM17 ..... 8---) asså.... jaja.. de e inte kul. vi fick SL kort idag me :D:D:D:D:D:D:D:D:D skillzat av sk att ge tanten skuldkänslor så hon va tvungen att ge oss ;) hihi, nu e de bara SJ kort kvar - dududu får se hur de går. =) haha och jag gjorde inte bort mig idag :D tror jag ? :o 8-) hahaha... jag ramla inte baklänges av stolen - jag tappa inga tallrikar och jag gjorde inget "hemskt" ;) hahah de va tur.. aka jag kommer säkert göra nått jättepinigt imorgon -.- oh well ;)

HAHAHAHAHHA kom just på en kul sak som hände med australien idag 8-) involverande en tuggummmmmipåse på golvet 8-) ska dock inte skriva så mkt om de här 8-) .... x) haha de va kul ;) äkta pinigt för honom.. ^^

och sen en annan sak 8-) ..... sk e så galet långt bort när man pratar med vissa 8-) det är läskigt som 17 x) och de va idag jag tänkte på de första ggn (aka inte igår eller i måndags) men idag va de tydligt som 17 :s pinigt iaf ;) jag visste inte alls vad jag skulle göra ^^ haha. men hon sa att hon inte satt och grät iaf så de e ju bra ;) .. så ta en hint nästa ggn och gå på toa eller nått 8-) LURAD ;) du får sitta kvar och tjuvlyssna om du vill (A) ;) haha ;D;D

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0