dag nr 1 ^^<3

haha jao nu har vi kommit hem, aka sk kom hem för ett tag sen ^^
de va crazy kul idag igen :D haha ! först hade vi bgmöte på morgonen en liten stund - sen efter de hade vi matte i TVÅ TIMMAR x) hahahaha de va kul! först gjorde vi en diagnos.. den va lätt 8-) haha ^^ sen så skulle vi göra en parkering x) haha
så ska och jag gick ut till parkeringen och mätte en bil med en 12 cm-s lijal xD haha .. den va lång och bred iaf ^^ sen efter matten hade vi lunch ^^ och sen så skulle vi ha astronimi efter lunchen tror jag? ah - astronomi i TVÅ TIMMAR xD det började ju bra - sk och jag satt vi ett crazy bord ;) och vi kunde inte sluta skratta -.- hahahha! jag va bara så galet rolig så jag visste inte vart jag skulle ta vägen ! xD haha anders sa typ "ja ni kanske tror att solen snurrar runt jorden, MEN DE GÖR DEN INTE! )( " hahahaha de enda jag kunde säga va " VAAA? :O:O:O " xd haha (a) sen kom 17 och va rolig som 17 och sa samma skämt som mig samtidigt så de va inte kul -.- ;) hahaha skoja x) jag va kul ändå ! X) aja, vi skrattade iaf galet länge och störde ALLA så de va tur att vi fick rast efter ett tag 8-) alla verkade tka de va kul.. sen va de också kul att någon trodde att kebabtalrik var en låt xDXD (A)(A) (sorry!) 8-) hahahah de va kul (a) .. och de e kul att alla vet vem beethoven är ;) hohoho.. aja, vi va galet roliga som 17 idag ;) och 18 nästan )( och så körde vi plockepinn och de vart lika för jag fick superpinnen := haha ^^ längtar tills imorgon 8---------------------) thingeling!


HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHA (a)


/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0