förska skoldagen.

Idag var den första riktiga skoldagen, jag är trött som 17 nu och var cepe hungrig när jag kom hem (böse mycket kö, aka olycka typ -.-) nu är jag i alla fall mätt som 17. Vi hade eng, sv och tys idag och jag har lärt mej hur man uttalar ahbråååååååååååådh i alla fall. Nu ska jag nog hämta juice och sen skriva färdigt nått töntigt brev som hurtlina ville att vi skulle göra (aka man måååste ha snygg handstil för att vara smart 8----)) haha.
hejhopp.


bara för att kentan längtar tills bilden är slut för då börjar musiken 8----) haha.

//sk

pommenparer
från: Anonym

Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3496



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-25 @ 19:04:42

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0