hejhopp.

Jag är också hemma nu, antar att jag inte behöver skriva om kickoffen (aka kolla neeeer 8----)) Jag kan i alla fall konstatera att jag och sb är de roligaste på skolan och så .. 8----) haha.
Två personer som jag pratade med idag (aka en av dem var min farmor) sa båda (fast inte samtidigt) att jag kommer klara av ett halvår av pendling men inte mer -.-.- vem tror på mej och varför? Pappa tror i alla fall på mej och sa tom att i rätt miljö så är jag jätte smart ^^ haha.
Hmm .. smeknamnen är i alla fall grymma och några av dem funderar jag på att börja använda permanent.
Sb glömde Kentan 8---) tror jag*-) haha.
Jag längtar i alla fall tills måndag (kul att längta till skolan ^^) haha,
Nu ska jag snart sova för jag är böse müde och jag hatar min andra blogg 8---) haha. (vem avslutar varje rad med "haha" och varför?^^)
Jaja. Godnall.

kärlek till den nya skolan )( haha.

//sk


pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0