jag

tänkte lämna skrivandet om dagen till sk ;) hihi , istället lägger jag in mitt första ph-samtal med anders xd haha ungefär såhär lät det:

a: hej! hur går det?
k: bra bra
a: bra det, du trivs i klassen och så?
k: arrå
a: bra.. har du satt upp några veckomål?
k: *tänker i 5 min* nej....? vi har ju inte fått några uppgifter?
a: det är sant. då är det ju lite svårt. vi skippar det den här veckan..
k: jao
a: hur går det med pendlingen då?
k: de går bra
a: okej.. är du också en sån som ester att du blir trött på eftermiddagen?
k: *hahahahaha* jaa lite
a: aah, men det blir nog bättre när ni kommer in i rutinerna och så.. 8-|
k: jadå de tror jag me..
a: hur kommer det sig att du valde den här skolan då?
k: jaa.. *bla bla bla*
a: okej :) aa men de va tur att ni kom hit iallafall! :) det är roligt att ni är här.. du är som en frisk fläkt! ni höjder stämningen och det blir lite mer drag i klassen :) du och katrin.... *bla bla bla*
k: * 8---------) wannabe bert och katrin *
a: var det något mer?
k: nepp
a: okej, då ses vi senare då :)
k: jao
a: hej hej
k: hej

*hahahahhahaha* frisk fläkt <3<3<3<3<3<3<3 jag och katrin 8-) aka bert och katrin 8-) hihi


yeah sk!

/sb


pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0