nervös ::

okej, antagligen sista inlägget i kategorin "inför gymnaiset" om inte sk skriver innan imorgon bitti:

läskigt - ja! jag är lite nervös. fast ändå inte .. tråkigt bara att man inte börjar gymnaiset varje dag ^^ eller nej det är inte tråkigt.. men de e något ganska stort ^^ hehe kilo kul att vi börjar imorgon och de e kiiiilo kul att sk och jag ska gå i samma klass :D:D:D:D det trodde jag aldrig för några månader sen ^^ men de e bra att de blev så ^^:D haha. hoppas allt blir bra.. och att vi typ aldrig blir osams ^^ haha... för då blire kilo inte kul ! så sk - blir inte böse )( haha.

hoppas m&b M kommer och hämtar oss under backen imorgon 8-) jag är typ mest rädd för att gå upp för den 8-) hahaha.. jaja nu ska jag snart sova. ska upp kl 5 för typ första ggn i mitt liv! hahaha 8-) thingeling <3




/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0