ohoo.

Läste nyss att sb lämnade över dax skrivandet till mej :S haha. Hmm .. vi åkte med papa sb till flemminge ch tog pendeln ((H)) och sen när vi kom fram till centralen var det kilo bara 12 min kvar till saltisbanan från slussen skulle gå, och t-banan var långsam som 17 -.- och efter att ha sprungit långt hann vi! :D med två minuters marginal ;) haha.
Sen hade vi samling med favvo NV1A(nders) och hurtpelle kan ryska så vi kanske ska ha ryska! (hoppispoppis). Sen hade vi lektioner och det var hündin-sko-polis i matsalen och vi åt kryddiga russin ^^ Moni hämtade oss efter ganska mycket krångel på medborgarplatsen och sen åkte vi hem och papa sb hämtade sb i poppeby ::
Nu har jag ätit och är mätt och funderar på vad jag ska göra, klockan är ju bara 16.45 lixom (aka tidigt som 17!!!)
Imorn bör sb verkligen fixa skåp 18 till mej som tack som 17 :: haha. Och så ska jag börja äta bra lunch så jag kan läsa astronomi! )( haha.
hejhopp:*
 
jag saknar min moppe<3 ^^

//sk

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0