sista.

Tänkte bara titta in snabbt såhär på morgon kvisten och skriva det allra sista inför gymnasiet-inlägget någonsinn.. om jag inte hoppar av eller nått - vilket jag inte planerar men man vet ju aldrig ^^
Jag sitter nu i sängen och kan inte bestämma om jag ska äta frukost hemma eller på tåget ^^ Och hoppas mina tröjor jag tvättade igår har torkat. Jag är nervös!
Om typ 50 min kommer sb och hennes mamma, aka anbe och hämtar upp mej. Det är snällt :)
Undra hur gymnasiet kommer bli? Efter tre år kommer nog jag också bli en bakåtslickad stockholmstyp - som rene sa : inga fördommar ^^ haha.
Jaja, i alla fall. Önska oss lycka till med våran skolgång i Stockholm och idag ska vi åka tåget för första gången. Läskigt på fredag när vi ska åka det själva och hoppas sb är uppmärksam och inte sitter och leker som vanligt 8----) haha.
Nu ska jag upp och fixa iordning allt. Fortfarande är jag nervös!
Hejdå livet som näääästan hade något med grundskolan att göra - haha.
THONGELONG!

ingen vet varför den här bilden - klockan är kvart över fem, give me a break ^^

//sk

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0