till sbs besvikelse..

.. måste jag medela att vi inte har någon kräm hemma .. Men jag ska försöka införskaffa det under dagen imorn, det är ju trots allt sveriges huvudstad vi ska till ^^  haha. Jag är trött och nös nyss så ja typ somnade ^^ Fryser gör jag också och så .. men annars är det bra. Imorn kommer sb på kvällen (bösesent säkert ..) så vi ska säkert åka och hämta henne och sen måste vi sova direkt. Jobbigt ^^ De senaste gångerna jag har sovit hos henne eller hon hos mej har vi somnat runt 6, aka en timme efter vi måste gå upp ^^ haha. B ska också åka med tåget 8---------)
Nu ska jag göra nått tror jag. Jag vill ha nya jeans-leggins och pennfodral ^^ Saltsjöbaden ligger i södöstra stockholm och på fredag ska jag på kryssning (aka fredag kväll, så jag ska vara kvar i stockholm, aka ska bara till centralen sb::)
hejhopp:*

shavi<3<3<3<3

ps. vad kul med en sida där jag aldrig (tror jag) lagt upp en bild på shavi, för då har jag massa att välja mellan! :D ^^ ds.

//sk

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0