wowowowo

jahaaap, idag ska sk på kryssning så jag får väl skriva om dagen ^^ , kom till skolan - missade inga tåg - hade so (aka tema) med brolle (aka bolle) från 09.10 till 13.30 ^^ det va kul som 17 ^^ hihi. jaa... de va de. 8-) och vi gjorde ett litet grupparbete som sk och jag va så grymt bra på! ;) OCH JAG FICK SVARA PÅ MIN FAVVOFRÅGA :D men brolle fatta inte hur smart de egentligen va -.- HAHAHAHA de va kul att min puls började slå dubbelt så fort när jag fick svara x) hahaha kul va de iaf ;) jag va helt anfådd efter att ha pratat i 100 år ^^ ( på tal om anfådd - sk och jag tog sk's supergenväg till skolan, jag dog typ halvvägs - det va rena rama bergsklättringen!!!! så inge mer den vägen för oss ;) hahha).. sen så smet vi undan hündin-sko-polisen! wöhöhöhö skillat - tack hampus x) haha. seeeeen drog vi heeeeeeem typ............. här kommer:

dagens roligheter:
(OCH SK - DET HÄR ÄR EN UTÖKAD VERSION, INTE DEN PÅ MIN BLOGG )( hihi)

brolle: på onsdag ska vi åka till historiska muséet.
sk: ooooooooo ::
alla: *kollar på sk*
*hahahahaha*

senare;
sk: jag trodde han sa naturhistoriska rixmuséet :( *buhu* ^^

australien: vi fokuserar ju bara på europa..!
brolle: jaaa, vi fokuserar på europa och på usa..
sk viskar till mig: men konstigt då, vi bor ju i usa.

(bra att veta: brolle hade grön tröja på sig 8-) haha)
brolle: asså jag kan ju inte bara åka till usa och vilja jobba som lärare där, för då kommer staten och säger "öööh har du grönt kort??"
jag: "nej men jag har grön tröja..!"

*skog av armar i luften till vänster*
jag till brolle: jag tror det är några som vill något här borta...... 8-)

*sk lägger sig bakom min rygg och jag lutar mig tillbaka*
sk: wääää
jag: wöhöhö
*hahahaha*

*sk dansar med en sopskyffel typ*
*sk och jag börjar dansa i ekosaken*
*sk halkar och ramlar ner på golvet*
*båda ligger på golvet och dör*
*hahahahaha*


brolle till murre: låt höra ert citat ni valde då..!
murre: "det land som har en tråkig historia är ett lyckligt land"
brolle: aa..
det land som har en tråkig historia är ett lyckligt land..
jag *menat som en viskning till sk men sa det HÖGT*: all historia är tråkig..!
alla: *stirrar på mig*
jag: *gömmer mig* -.- ^^ hahahahah ;)



/sb


pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0