jaha.

jag tycker fortfarande synd om den här bloggen, den kommer som i kläm. men nu har jag fett övergivit min andra blogg för ett tag så kanskekanskekanske det blir mer uppdatering här. eller så skiter jag i allt och skaffar en dagbok. något som jag så galet många gånger tänkt göra, har tom börjat på en 100 gånger men alltid gett upp - livrädd att någon ska se det jag skriver. för jag menar, en riktig dagbok ska ju verkligen vara privat och om allt inte bara vad man gör på dagarna.
eller så blir jag emo och börjar skriva dikter ..
eller så skriver jag inte alls ;)

mattepattepöö prov imorn (T_T) jag hatar matte.

jag saknar sommarlovet FETT mycket .. jag vill sovasova och ha solsolsolsol.
idag när en snubbe åkte förbi på moppe luktade det fett mycket sommar <3 puss som man säger.

gunnis sa idag också att vi kommer ha nån bajsig intervju med bobby om covver letter :S gaaah. jag kommer avlida.

nu ska jag packa en töntig träningsväska till imorn, dricka något, borsta tänderna, fundera på kläder till imorn, ev kolla igenom matten och sen sooooova.! :D

//sk

pommenparer
från: katrin

hahaha en snubbe ;)



jag vill också skriva dagbok (H)

2008-11-11 @ 22:35:18
URL: http://katrin.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0