crazy.



idag var det orientering, det var crazy. först påvägen till solsidan ramlade öre nästan, sen ramlade jag. sen skulle vi dela upp oss tvåochtvå, vi blev tre i våran supergrupp. jag, sb och flutt. vi satte ut fyra kontrollerpå fett snälla stället. sen skulle vi hämta in vl's och zeinabs (?) kontroller. de var fett svåra. vi klättrade typ upp för berg, över stup, över tågbana, kastade oss ner för backar osv. jag ramlade två gånger och det gjorde fett ont. jag slog i knät i en sten, det gör fortfarande ont ;) det var iaf kul, vi var böse på bosse (som vi får kalla flutt när vi är böse) fast egentligen var vi (bergsgetterna) inte arga på flutt (bosseherden) utan på töntorienteringen ^^´. flutt är cool iaf ;)

//sk

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0