1 SEPTEMER YOO

ah. vaknade tidigt som vanligt - åkte till poppeby och hämtade sk, sen åkte vi till flemminge och tog pendeln - kilo att vi hann både till tåget och leka lite på vägen ;) hahahah ^^ sen när vi kom fram va de samlig och sen engelska :D 8-) med nasaaal-gunnis. jobbigt som 17. iaf va jag redan klar med de vi skulle jobba me så ja .. jag chilla me sk och (ip) ;) hahah! sen så hade vi svenska. vi fick en bok som heter typ "en kortfattad nånting om typ allt" 8-) haha kilo jobbig och 500 sidor! vi ska iaf läsa ett avsnitt i boken var , i gruppen, och jag fick nr.5 som e typ 100 sidor 8-) haha (y)  på tre veckor ska jag läsa de, go me! sen ska vi iaf göra massa med den boken. sen hade vi laaaanch tror jag, och de va bajssoppa IGEN! :O BOSSE. iaf ingen skohündin idag ;) hahah. sen efter lunchen hade vi hål så jag och sk drog till kilo alfa och satte oss där , som förra veckan ^^ jag åt min lunch 8-) och sen gjorde vi tyskan. sk va kilo bra ;) speciellt på att GISSA der die das xd hahah ^^ och de coola va att jag för första ggn nånsin typ fick alla rätt när jag övade på töntglosorna 8-) wöhöhööö <3 aka der die das ^^ och sen så kom massa dudes in i klassrummet och härjade ^^ de va kul.. för de råka bli en ganska odiskret catfight mellan några barn 8-) HÖHÖ de va crazy kul. och jag MÅSTE komma ihåg att kolla styrkan på mina linser så att jag har nått att prata om när folk vill prata med mig 8-) ;) haha! de va roligt.. ^^ och sen måste jag öva mina ögonkontakt/stirrning-skillz x) hahah ^^ OCH JAG HATAR MITT TANGENTBORD FÖR DE E MASSA FUCK UNDER TANGENTERNA SÅ DE BARA FAILAR HELA DAGEN!! :@ haha tillbaka till sak. efter allt det så hade vi iaf tyska ;) de va kul för vi kunde ALLT. så vi ska nu bara skriva brevet och sen hoppa vidare till nästa steg 8-) aka jag har redan skrivit brevet ^^ go me, igen! 8-) så ja.. jag måste bara tjocka på me lite svåra ord ;) . sen drog sk och jag hem lite tidigare och åkte hem. sen när vi kom till nyk tog vi cykeln (aka sk's) och drog till bussgrejset vid poppeby och tog bussen. HÜNDIN chaufför säger jag bara. sen nu e jag hemma och spela lite rockband - aka jag klara dani california på hard&medium på bas och medium på gitarr och 95% hard på gitarr )( kilo bra som 17 ;) haha (kan jag sluta skriva kilo som 17? 8-) haha) jaja .. nu sitter jag här. hoppas de e imorgon snart ^^^ haha kilo bra.. OCH VI HAR ASTRONIMI IMORGON :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: hahahaha lurad - jag ska inte gå på de ;) hihi . seeeeeen så får vi skjuts hela vägen imorgon :: wöhöhöhö fail på alla andra. aja nu e jag klar ^^ hihi. bara två saker:

dagens citat:
x: ditt utseende utstålar att du vet vad *blablabla* är! ofta du inte vet??
hahha ^^ "x" tkte mitt utseende utstålade att jag vissta va nå slags kängor va? aka sånna med stålsak i ^^(y) härligt yo!

dagens wannabe conversation (a):
y: hej!
z: hej!
*stirrar i en kvart*
y: ... vad har du för styrka på dina linser? 8-)
z: hahahah jag vet fortfarande itne, du har redan frågat..... ^^,
y: haha jaha.. men vi har ju inget att prata om....

HAHAHA (a) de va de roligaste (a) hoppas bara inte y läser här 8-) (y)
thingeling pling ;)


dessa supersnyggingar (<3<3<3<3) fyller 19 idag :D:D:D
GRAAAAAATTTTIIIIIISSSS<3<3<3<3<3<3<3<3

(lutafa 8-) aka lurad! HAHAHAH . fast dom fyller faktiskt år xd haha ^^)

/sb

pommenparer
från: anne

Är det de där japanerna?

2008-09-01 @ 21:05:02
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0