aaaaaaaaajve always lululul

har lyssnat på samma låt heeeeeela dagen (om man inte räknar me jinglebell WRAAAAAAAAAAAAAAAK, haha). den e bra.. och m kan spela den också. men aja, nu ska jag berätta om den colla dagen (h) -.-..

kom till skolan, aka åkte till flemminge först.. hade samligt med b (hoho..) de va tråkigt. hata hurtis.. sen hade vi prov me brolle - trodde de gick bra , men kom på massa saker som jag blandade ihop och massa - segt.. sen hade vi typ gruppsak, att man skulle jobba i grupper -.- böse tråååkigt för vi ska ha rundvandring aka guidad tur i old town på fredag.. ja e me amina jeffrey alex och becka.. kul jul hej. iaf så gjorde vi inte SÅ mkt innan vi åt. så vi åt sen för den som itne fatta de.. sen fortsatte vi me de där och slutate 100 år tidigare. brolle spelade upp en fransk låt.. fast jag lyssnade på min låt ist. dududu... sen drog vi till flemminge och åkte hem. jag åkte me ester hem, aka gick av i poppeby. vi åt och sen for vi till aktionskammaren där etc skulle spela.. (cool förkortning, copyright på den). de va coolt iaf. sångaren va grym 8--) aja. sen åkte vi hem ,elelr först övade sk och jag på våra rocknroll skillz och sen for vi. nu sitter jag här och e böse för massa saker ^^ och sk sover. thingeling gonall.

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0