gamlastan

idag va vi somsagt i gamlastan. sks grupp va galet för sen men min va där. vi va först ut och de gick ok, haha. sen så snacka alla massa och alla rökte -.- sen så gick vi till st göran och draken, höhö. och sen vare sk's grupps tur, de gick bra för dom me. iaf inte sämre än nån annan grupp, om de nu e bra eller dåligt vet jag inte. sen så drog sk och jag till hötorget aka till kungshallen och köpte noodles och drog till saltis och upp till skolan. hämtade sakerna och sen for vi hem. gjorde diverse stopp på vägen men jao. ja,. nu e vi hemma iaf och de e helg och jag har MASSA plugg att göra -.- deutsch dag imorgon (n) tråkigt. och sen matte på söndag (n) jao jao. jag har tatuerat mig också (H) hahaha.. de e galet snyggt ;) dock har jag pajjat min penna xD så den funkar inte längre :( ^^ hihi. men men vad ska man göra. höhö.thingeling pling.


flutt&sk i kyrkan med st göran och the drake (och hästen!)


ps. caution: HOT filling? nono, CRAAAAZY filling. ds.

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0