hemma.

nu är jag hemma efter dagen, vi hade matteprov som nog gick sådär, vet massa fel jag gjorde nu men men. sen fick vi plopp av jeffery (stavning?^^) eftersom han har vunnit typ 2 kg på grönan eller nått, det var snällt =) ^^ sen efter det var det lunch, det var soppa och jag mådde påriktigt illa av att kolla på den, jag tog en macka istället. sen var det hål och vi gjorde inte så mycket, pimpade lite mer till våra skåp och sen .. kollade min bdb ;) hihi. sen var det bild idag också som jag nog också ska ha eftersom jag ändå är i skolan, det är typ kroppsligutsmyckning och jag ska ha tema converse (jag vet att det låter töntigt, men jag tror det kan bi riktigt kul) jag ska nog pimpa ett par converse också! :D ^^ hihi.
ikväll är det träning OCH idol, jag gjorde en plan med affe i skolan meeeen nått säger mej att hon inte kommer följa den 8-)
nu ska jag äta, hejhopp:*

//sk

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0