jag är rolig ; igen!

hahah kom just på att idag i skolan va jag rolig, två ggr till och me ^^ och en ggn svara jag rätt på en fråga (h):
typ brolle sa (alltid jag som e rolig på hans lektion xD haha ^^):
- rätta mig om jag har fel men de va typ 6 korståg som knallade... bla bla bla
jag: - sju!
han pekar på mig: SJU!
jag: JAG SKOJA BARA :O
han: hahahahhahha..

och sen så sa han en annan ggn:
- vad va bla bla blas sista ord innan han dog?
jag lät högt: MJUÖÖÖÖÖÖÖÖÖ....
alla "coolingar" : HAHAHAHAHAHAHAH 8-)
miia: typ nått med trianglar..?
brolle: nja nått annat bla bla bla matematiskt bla bla bla..
jag: CIRKLAR?! :D
brolle pekar på mig: CIRKLAR ja! rör inte mina cirklar var hans sista ord
jag: *STOLT SOM 17*

haha rolig och smart i samma smäll.. aka två flugor i en smäll ^^ men grejen va den att de där mjuöööö skulle inte alls vara högt -.- utan de skulle va till sk bara -.- haha ^^ jaja thingeling!

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0