måndag.

idag är det måndag, trot eller ej ;)
dagen började med att farmor väckte mej och senare drog jag till bussen, åkte till danderyds sjukhus och tog sen typ t-banan mot fruängen till slussen. väl framme på slussen stod jag och var nervös om sb skulle hinna me eller inte, sedan såg jag något blont fluffigt^^ sen åkte vi till skolan, jag fick en ny bästa kompis<3 8---)
samlingen var tråkig och onödig som vanligt, ett litet + var att ivi fick gymnasieblocken (MED REKLAM FRÅN ÖKNA!!!) 8--) hint att vi ska byta 8-)
sen var det dax för engelska, jag fick tillbaka min intervju, bella och fia skrattade åt min, ludde också 8-) ingen vet varför ^^ efter engelskan var det svenska och vi skulle diskutera töntboken(<3) med våran grupp, alla snacka massa skit och sa att de tyckte den var intressant. hoppas de inte menade det 8-) sen var det lunch ................. 8----)
efter lunchen var det hål och vi körde hänga gubben med 1000 pers och sen ritade oscar massa fint och alla härja typ 8-) jag ska lära mej att prata bara ^^ höhö. efter hålet var det tyska och chrille (läraren) hade glämt bort provet som jag pluggat så flitigt till 8-) så han kastade ihop något och gjorde massa fel. provet gick gaanska bra =) nu ska vi lära oss ALLA starka verb som finns i hela tyskan på typ .. 2 veckor =) 8-----) vi fick dra tidigare från tyskan för att vi skulle hinna med tåget, vilket vi gjorde. ^^ på centralen drog vi till pressis och köpte mat (trot eller ej men lunchen var inte sååå mättande). tågresanhem var typ ett skämt med en som gillade rosa bredvid som satt och stirra på sb å mama sb när de pratade (hon var typ 100 år). jag gjorde nått också .. men det kommer jag inte ihåg :P
det är så kul i skolan med massa folk! :D bella, fia, öre, affe är de offentliga smeknamnen nu förtiden ^^ hihi.
nu ska jag nog låtsas plugga matte, eller nej! jag ska prova min nya quick-knit ^^
sen kanske vi ska äta sushi när moni kommer hem :)
hejhopp:*

//sk

pommenparer
från: katrin

#1: krille heter han (H) haha (kristian)

#2. flutt och hobgoblin e också officiellt :D 8-) ^^

#3. bra jobb me skrivandet om dagen (H)

2008-09-29 @ 18:38:08
URL: http://katrin.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0