måndag.

idag var det den andra riktiga måndagen ;) vi åkte till flemminge me papa å mama sb, sen var vi snabba som 17 och hann med de tågen + t-banan som vi skulle :D när vi kom fram till skolan var det samling med nyheter och sen engelska, det var tråkigt. ^^ eller .. (ip) är ju rätt så intressant iofs ;) haha. min intervju kommer bli smashing bra iaf, jag har ju en bild och allt ;) sen efter lunch hade vi svenska där vi fick en liten mini bok (1000 000 000 s) där vi bara skulle läsa en sjätte del, jag och katt fick de längsta;) galet intressant. sen var det lunch och jag misstänker att skohündin börjar ge upp skokampen för typ alla hade skor. idag hade vi fett me vänner := ^^ efter lunchen var det 100 timmmars hål och vi pluggade tyska, sen kom massa annat folk och sb var dissare osv ^^ sen var det tyska och det var lätt och sen fick vi sluta tidigare :)
vi åkte tåg hem idag, aka länge sen ;) fett skillade vi var och läste (eller, mer eller mindre ^^) och var kilo bra immitationer av .. folk 8-) haha.
när vi kom fram till nyk tog vi superhojen till smålandsvägen och sen kom 1000000 hintbussar innan 760 kom. jag åkte hem och skulle träna men det var nån tjej här som mamma pratade med så jag kunde inte, åkte bara dit och sa hej och sen åkte jag hem.
det var en kul dag imorn med massa paintfightmündins :: hoppas imorn blir lika kul ;)
hejhopp.

ohooo härmisar som 17 ::

//sk

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0