matte prov, aka stegtest 1&2

idag, hoppas de går bra. de ska de nog göra. hehe. sen har vi massa hål tills jag har bild, aka sk slutar efter lunch - egentligen måste hon inte ens åka till skolan idag men hon måste ju göra testen så ja (n) hehe. inte för att jag har nått emot att hon åker till skolan eller så ^^ =) hoppas man får ha skorna i bilden idag. ska nog göra som o&m gjorde förra veckan, aka ta av dom på väg ner och sen sätta på dom igen, höhö. jag är hungrig som 17 men de finns inget ätbart, aka som jag kan äta. så jag får väl ta o dricka nått då. i skolan ska sk och jag ha genomgång på matten, hoooooppas de går braaaaaaa. men men vi får la se. thingeling pling hej.

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0