ny vecka

nu har helgen gått.. har pluggat lite matte och tyska. idag har vi engelska (!!! juste !!!) redovisning, svenska redovisning (seminarie), tyska prov, och imorgon matten. men de ska nog gå bra. måste bara skriva ut engelskan. idag åker sk direkt till slussen. aka jag måste ta mig dit själv från flemminge. eller mamma åker nog me till centralen, där hon försvinner, hehe. men de ska nog gå bra. de e ju trots allt inte så svårt 8-) frågan e bara om jag hinner me 42 tåget, och om sk gör de. annars får vi vänta på varann ^^ hehe. de e ju inte såå stort mellanrum mellan tågen =p. idag har vi hål också.. då ska jag nog plugga tyska. de blir nog bra.. idag ska jag ha min nya jacka också (h) kommer säkert bli galet varmt, haha.. men vad ska man göra. nu ska jag nog dricka min drickyoghurt. thingeling pling.

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0