onödig dag och <3-mat

typ kom till skolan och fick veta att vi bara har matte! så vi slutade typ 11! onöööödigt. men men =) de va nästan värt, dock inte helt. iaf så drog vi till centralen och åt (mmmmm<3<3<3<3) och sen så for vi hem. haha kort dag idag jao. imorgon måste vi också till skolan, hoppas de blir lång dag imorgon 8-) de e lika bra lix. ^^

nu ska jag skriva upp mina DRÖM-MÅLTIDER under ett dygn 8-) haha <3<3<3<3<3 okej, typ såhär:

frukost: en bit dajmtårta x)
väl framme i skolan: en "dröm" kaka eller 7 8-)
under lektionen: fler drömmar ^^
till lunch: CHICKEN BLT MEAL från bk <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
till mellanmål: brownies <3<3<3<3
till middag: nudelwookkyckling sak i ask som man äter i staterna :D haha<3<3<3<3<3<3
till "efterrätt": pankakstårta och godis ^^


HAHA yeah :D PERFEKT dag de där := haha <3<3 jag ääääälskar buger king 8-) och dajmtårta till frukost = <3<3 haha! inte för att jag vet de eller så meeeeeeeen 8-) iaf e jag mkt sugen på massa onyttigt nu ... haha <3<3<3<3<3 tur att mamma fyller år idag )( höhö. om dom inte har med sig nått hem kommer jag döda nån 8-) tjingeling pling.



WÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄÄ....

/sb


pommenparer
från: anne

Wokkyckling i ASK????

2008-09-09 @ 19:37:54
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0