piggypolish 8--)

haha nej jag ska inte tipsa här heller.. dududu

imorgon e de skola och redovisning. hoppas jag kan prata.. annars blire jobbigt. och hoppas jag får en hostattack mitt i så att de drar ut på tiden aka mitt tal e för kort x) hahaha .. men vad ska man göra. de e väl bara att dra ut på tiden 8---) måste ta en panodil nu ^o) jag orkar itne .. jag hatar panodil och ipren och alvedon och allt va dom heter. dom e bara töntiga och får en att bete sig helt konstigt, aka crazy 8-) när man egentligen e sjuk. aka jag har bosse ont i huvet men en panodil skulle få mig att skutta runt och flaxa me armarna .. hahahahha 8-) jaja så kan de gå. nu ska jag gå och chilla aka sova. thingeling pling <3

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0