skämt<3<3<3

att denna blogg e så aktiv av BÅDE mig och sk 8-) (y)...

iaf vare tema hela dan idag ^^ sk och jag kom bara 3 min försent till samlingen ;) skillzhhhh. haha! temat va ok iaf =) och SHEET vilket roligt skämt brolle sa på slutet xD hahaha (a) skriver de sen.. iaf for sk och jag hem och vi fick inte soppa eller fisk idag ! :O<3<3<3<3 ^^ hehe aja.. jag <3 cookiedough (?) ^^ höhöhöhöhö... iaf så ja.. till dagens:

brolle: någon som vet.....?
(ip): *räcker upp handen(!!!!!)*
brolle: aa?
(ip): jag? *harkel*: eeööööhm.. jag vet inteeeeeeee *-) hmmm...

haha och typ sk spotta ut sitt tuggummi i vår stormakt :'( </3 kilo bosse jag blev )(

och idag va en visseldag ^^ jag va cool som 17 och visslade, bokstavligen )(

och sen äre härligt när man skämmer ut sig lite också, de e bara mysigt 8-) hahah -.- jag ska nog sluta sjunga i skolan.. iaf när jag inte vet vilka som är omkring mig 8-) dududu.....

sååå - skämtet x) hahah - de e inte alls lika kul när man läser men here goes:

två killar, ludwig och stefan, skulle åka till prag, men var tvugna att tjäna ihop pengar! så e började arbeta på ett sockerbetsfält. det gick jätte bra ända till det blev översvämmning (typ) och de inte fick upp sockerbetorna! så de tog ett fiskespö (?) och byggde en hov, som de använde till att hova upp sockerbetorna. sedan sista dagen tänkte dom att nu jävlar, nu har vi bokat biljetter och måste bara tjäna ihop LITE till så vi kan betala! men vet ni vad som hände då?? jo! hoven var borta! shit tänkte dom! vad ska vi göra?! så lite tid kvar?!?!?! men vet ni vad som hände? )( jo: ludwig fann bet-hoven.

xD HAHAHAHAHAHA (a) GALET kul om ni frågar mig - men ja.. om ni inte fattar e ni bara dåliga. hej!



/sb


pommenparer
från: anne

Snygg fotställning!

2008-09-06 @ 16:38:03
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0