skola.

nu sitter både jag och sb och fläschar med våra nya inloggningar, vi är kvar på skolan fast vi har slutat. jag bör läsa men jag tror inte jag orkar -.- jag ska läsa på vägen hem ::
idag har vi först haft tema, då gjorde vi massa frågor, som var tråkiga! (ohoo sb vill inte höra ett måste göra" :S)
sen var det lunch, det var ganska äckligt. efter lunchen var det matte och det var ganska tråkigt för våran lärare tror typ att vi aldrig har läst matte förut 8------) sen var det svenska med ingen annan än hrutlina och hon var precis lika hurtig som vanligt. en i hennes förra klass har iaf sagt till henne att hon klär sej som dens mormor, men .. det är ju sant .. 8-)
aja, nu sitter vi iaf här och papa sb är supersnäll och fixade mackor till oss , de ä goda och mjöliga )(
nu ska jag göra nått ... *---) ingen vet vad.. msn funkar tydligen inte heller -.-
aja ^^ thongelong :*

//sk

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0