skolan utan sk

de va inte så hemskt trots allt, haha. tråkigt- men itne hemskt ^^ iaf så kom jag till skolan i timme tidigt och tråkade där. sen hade vi matte hela förmiddagen , och oj vad jag jobbade 8--) haha faktiskt så gjorde jag det. sen hade vi lunch och sen hål. jag chillade ofc me alexandra matilda och joyce och lite me oliver me =) han ska till frankrike i två veckor , de e cool =) aka och lära sig franska.. aja sen hade vi bild så vi knalla ner och spelade yatzy tills bilden börja. jag förlora inte (faktiskt) . sen hade vi bild och hade först genomgång. de va jättekul iaf. vi fick rita och hålla på massa ;D haha jaja sen åkte vi hem och jag e så crazy müde. men men =) och 17 va inte böse - de va skönt, haha. nu kommer lite bilder på mina mästerverk (h)


kol - vänster hand - inte släppa pappret med kol-et haha.

mer eller mindre seriös bild. skulle bara använda vattenfärg och sånna
där roliga kritor som jag <3 att rita med 8--) snyggt iaf.

min fina mapp som bara jag fick ^^ haha. och sen min drake i hörnet =)

katarinas kommentar: katrin verkar vara en sån som jobbar snabbt! haha ^^
kul va de iaf.

/sb


pommenparer
från: anne

Jepp! När Volkswagen accar står blixten stilla, aka, när katrin jobbar står blixten stilla!

2008-09-25 @ 18:35:13
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0