skolfoto

inlägg copy-at från katrin.blogg.se

tråkig skoldag, skoja.. vi hade skofoto och fotografen va crazy (as usual ^^) haha. vi typ ställde oss och eftersom vi bara va 12 i klassen så hade vi bara en sittrad och en stårad. jag fick stå längst ut till vänster (as usual) och så satt sk framför mig - japp , ooooohooooo ! haha. jag råkade typ köra in fingrarna i hennes revben just när han tog kort (a) haha och så gjorde vi massa peace tecken men de fick vi inte :'( hahaha "inga hemliga tecken!!" sa han ^^ haha , iaf tog vi 100 kort ;) och öre kunde inte sitta på stolen ^^ höhö. sen så skulle vi ta porträtt och de va crazy ^^ jag satte mig och han ba "busiga katrin! min favorit :d" hahaha , sen så såg han att jag hade hubbabubba (typ?) tatueringar, och ba "ohhh!!! sånna där hade min tjejkompis häromdan och hon ba "kom och kolla på mina playboy kaniner jag har" och ja ba " de e inga playboy kaniner" , hahah vart får man sånna ifrån?" jag ba: typ hubbabubba tuggummi ^^ haha , han ba okey ^^ , och sen just när han skulle ta han ba "ohoooo!!" ja ba äääh? så sa han att jag hade tuggummi ja ba åh nej böse. så räckte han fram handen och ba "spotta" hahaha så jag tog ut de och la de i hans hand 8--) sen så tog han de och skulle slänga de i papperskorgen men de landa på hans jacka ist xd haha, iaf så tog han massa kort och jag va tvungen att le så jag "visa tänderna" -.- haha men ett av korten, aka de han förmodligen tar, vart bra =) de va bra. haha han va rolig iaf ^^ sen så hade vi so och matte (vladde och anders va crazy) haha och sen hade vi svenska -.- ^^ sen drog vi hem. de va strejk i tågen 8-) haha så vi for till skärholmen och "tittade" x) två ben&jerry's idag 8-) rekord? (h) haha. aja förhärlig dag ( 8-) ) hehe. sen nu har jag ritat massa =p thingeling ^^ ..

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0