typ 2/9?

hm e inte alls på humör att skriva blogg men vad annars ska jag göra? äta bacon? hm ne.. så here goes:

fick sovmorgon imorse, for till poppeby och sen åkte vi till sthlm. aka till saltis med bil. aka med pappa. vi kom fram tidigt som 17, aka en timme innan vi börja typ 8-) hahah, så typ vi sprang runt och lekte, och sk typ läste ;) haha! sen hade vi tråkig samlig och sen matte xd haha. först fick vi böckerna. och daniel kolla på film 8-) (y) och sen hade vi bensträckare och efter den, aka med nån timme kvar av lektionen typ (som va typ 2 timmar och 45 min) så hade vi kp/ws. så man fick välja om man skulle ha kp me vladmir. sk drog och jag satt kvar ^^ haha de va .. kul .. fick ganska mkt gjort också 8-) hahaha.. jaja .. 8-) hahahah .. sen drog sk och jag till centralen och . väntade och läste x) hahaha ^^ sen drog vi in till "stan" och köpte massa nödvändiga saker 8-) aka typ magneter till skåpen x) hahahah . (a) fina va dom iaf o jag såg en gryyyyymm väska ^^ haha. sen drog vi tbx och skulle ta ett tåg 40, men de gick visst 20 -.- så vi skulle ha tagit buss :| hem.. men ickesanicke, vi drog till södertälyeah hamn och pappa hämta oss där ^^ nu e vi hemma iaf och ajg hoppas jag inte lämnade ut några detaljer - sk? haha ;) thingeling pling.



/sb


pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0