Dagens konversationer........

Ester: Men varför blir det minus i vänsterled men inte i högerled?
Anders: Errrrrrrrrrr... Asså det blir minus i vänsterled och plus i högerled
Ester: Ja, men varför?
Anders: Errrrrrrrrrr... För att det är kvadreringsregeln
Ester: Jaha?
Anders: Ja, så det blir minus i vänsterled med andragradsekvationer men plus i högerled
Ester: Ja, men varför?
Anders: Det är kvadreringsregeln
Ester: *ger upp* Okej...
---------
Anders: Okej! Så då har vi ryskan 17.20 idag då? :D
Ester och jag: VA!??!?!!? Vi skulle ju ha 16.00!!!
Anders: Ja, men det blev dubbelbokat, jag var tvungen att lägga in två utvecklingssamtal kl 16.00...
Jag: VARFÖR SA DU INTE DET TILL OSS DÅ???
Anders: Jaaaa... Men jag tänkte att eftersom att ni sover kvar är ni ju kvar längre så det spelar ingen större roll?
Jag: Jaha!? MEN VARFÖR SA DU INTE DET TILL OSS? Du skulle ha meddelat oss om det, du vet inte om vi kanske har något vi måste göra?
Anders: Jaa, men det blev dubbelbokat.. Men det var fel av mig, jag skulle ha meddelat
Jag: *rasande* Ja det var fel!!
Anders: Ja, jag ber om ursäkt *börjar nästan grina*
Elev: Äsch, sånt händer...


CEPESKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/sb

pommenparer
från: anne

Favoriter i repris! :)

2009-02-19 @ 15:54:01
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0