dagens lista.

Dagens humör: härlig, det är ju lov
Dagens borde: absolut iiiiiingenting!
Dagens frisyr: oduschad boll mitt på huvudet + favvodiadem
Dagens klädsel: mjukisar och sovtröja (klockan är ju bara 12 änsålänge (a) )
Dagens planer: slaaaaappa hela dagen
Dagens materiella vill ha: pengar till lovet )(
Dagens längtan: tisdag
Dagens beroende: vet inte än så länge ^^
Dagens tråkigaste: att ja vakna liite för tidigt ^^
Dagens person: okänt än så länge ^^

//sk

pommenparer
från: Nea.

Hej! :D Jag har en sånhär liten grej på min blogg där jag vill att alla ska kommentera en bild med det första ordet man kommer på. Du får gärna skriva ett ord. Ursäkta för spammandet btw^^

2009-02-21 @ 12:19:05
URL: http://neapeahh.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0