ÖSTERSUND imårgen

hohohoooo! imorgon åker sk, mama och jag till östersund :-D känns som att de va 100 år sen vi bestämmde de 8--) haha... till den 6(+1) timmars långa resan så har vi me oss mackor och muffins och sk köpte frukt )( de e bra.. och dricka lär vi köpa också, moahaah. det blir fett bra tror jag ::

när vi kommer dit ska vi typ dumpa grejerna på rummet och sen gå och kolla sparkar på nån sjö x) haha. eftersom att mamma har me sig datorn (?) så lär vi kunna blogga. moahha. och sen på onsdag ska vi äta lite hotellfrukost, sen sova lite och sen medans mamma e på kursen i 100 år (aka från 9-3 typ?) så ska sk och jag gå på stan (H) höhö. vi e coola. sen vette17 vad vi ska göra men men ^^

det blir nog braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. jag har aldrig vart där satt de blir nog bra. de e synd bara att hotellet har varken gym eller pool :/ men men ^^

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0