Länge sen!!!

WOW, här vare ett tag sen vi skrev. lol

eftersom att det är sommarlov nu och jag sitter i min svettiga säng och svettas så tänkte jag skriva lite hihi. eftersom att sk och jag hoppade av gripen runt början av maj så fick vi låångt försprång på sommarlovet. så det jag har gjort i en månad nu är att jag har chillat i usa!! världens underbaraste resa och förhoppningsvis joinar sk mig nästa gång :)<3

sk har gjort massa skoj med men jag orkar inte rabbla upp allt, det får hon göra ;) haha. hur som helst så börjar vi på tessin i höst och går sp media :D kul kommer det blir, jao jao jao. förhoppningsvis går vi kvar ;) haha.. just nu är sk i riga och jag är hemma. åker till skåne på lördag :)

och juste, sk och jag har slagit vårat rekort i att inte ses på 100 år!! 5 veckor eller nått äre!! sjukt. fast vi träffades i.. förrgår och dan innan det :) suoertrevligt haha ^^ grillade och satt på mcdonalds i 100 år :) längtar till nästa ggn vi ses, aka om typ 3 veckor eller nått :( tänk hur mkt vi såg fram emot den här sommaren tsms.. och så är jag först borta en månad och sen så går vi om varann med resor och shit hela tiden. i augusti är jag hemma iaf och det är bäst för välrden att hon också är det. och förhoppningsvis så kan vi skapa nya sommarminnen ist för att åreuppleva de gamla hela tin lol ;) men de blir nog bra! vi behöver bara improvisera lite ^^ (y)

yeye, nu ska jag svettas vidare och sen sova lite. packning som gäller imorgon!

tjing

/sb



ps. ska de här inlägget in på lov eller innan gymnasiet? haha, vi har ju lov från gymnasiet men samtidigt ska vi börja gymnasiet igen? åååååh... jag tror jag tar lov? eller .. ja ^^

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0