100 år senare....

hööhö nu har vi snart gått i skolan på gripen i TVÅ HELA VECKOR WÖÖÖÖÖH!

det har vart helt okej hittils... alla lärare e gamla....... vi har massa labbar som vi inte fattar nått av....... kemin suger och matten också.. fysiken e ganska rolig haha.. engelskaläraren e susanne x1000000 loool. hon e helt galen.. gillar att säga that med tyskt uttal: ZÄTH 8-) tönt..

iaf såå e de första dan imorron som sk ska överleva utan mig på förmiddan (som är en lektion, men iaf) 8-) haha... så jag hoppas de går bra... jag är cool och ska åka till amerikanska ambasaden och kirra amerikanskt pass till vm i sommar =) jag är cool yes..

allt e najs.

om 10 dagar far vi till london och shavi... liebeshavi :*

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0