skrills on the idrott

Hej allihopa 8-)

idag hade vi idrott först på morgonen. sk och jag kom dit långt före alla andra, haha. de va fett kul att åka skrillor :-) vi körde massa lekar och ester vann underhökensvingar kom -.- haha ;) sen så körde hava klassen fotboll och andra halvan hockey, aka allt på is. och mitt lag ääääägde sönder på fotboll.. när jag skulle blocka sk's skott dock så "halka" jag och greppa tag i sargen men gled ner och slog nacken i marken ^^ men men..

sen drog vi till skolan och åt luuunch.. efter lunchen hade vi tyska som va fett tråkigt och vi skrev bara en presentation av oss själva...... sen hade vi engelska. engelskaläraren sööööög så stenhårt.. shit va jobbig hon va -.- hon sa att de va fel att säga "finally, "peter" managed to break the record" .. loooohooo seeeheer.. men ah, sen hade vi svenska. svenskaläraren e värsta filosofisk, hehe.. efter skolan fick vi massa nya böcker och sen drog vi hem till ester :-) vi kolla på dubbelnäbben ^^ och åt shavi ;) sen åkte jag hem och så.. hööö

nu ska jag snart plugga svenska och sova.. jag är så OTROLIGT trött.. efter idrotten höll ja på att somna på alla lektioner |-) haha.... så ja .. ja antar att de e jag som får skriva om allt och sk lägger upp bider.. så de lär bara bli bilder på mig 8-) lol....

/sb

pommenparer
från: anne

Dubbel-NÄBBEN??? Aktare så du inte får engelskaläraren på dig! :)

2009-03-13 @ 13:31:26
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0