smart konversation???...

idag i skolan va de craaaaaaazy! vi hade massa lektioner men kommer inte riktigt ihåg ordningen.. men ska försöka (; först hade vi svenka och svenska läraren är så grymt rolig :) haha.. typ:
- om typ kalle kommer till skolan efter att ha vart borta länge och säger "jag har precis kommit hem från australien", så skulle de säga "ööh......." hahah .. 8-) de va kul iaf. och svenska är hittills min favvolektion (; sen hade vi .. fysik? de va så GALET SVÅRT! hah vi har ju aldrig haft fysik.. men det ordna sig. haha. efter de hade vi matte och då va vi me på va de gjorde, aka vi hade koll - typ. efter de hade vi... lunch? de va pannkakoooor :-) höhö. efter de hade vi..? engelska! de va tråkigt. vi hade "prov" i aulan.. vi sög på provet eftersom att de va ett kapitel de hade gjort, aka hon sa att vi bara skulle göra grammmatiken som gick bra...efter de va de sista lektionen, aka samhäll. cepelärare! surtant! lol. vi fick massa ekonimi att göra iaf- TRÅKIGT! men men. efter skolan drog vi hem till sk =) vi plöggah en timmeh ^^ aka 2 timmar, och vi ägde sönder :-) och ester vart ägd när vi åt.. haha och typ när vi börja snacka incialer typ såhär lät de:

sk: bla bla bla hon förstörde vår plan...
joni: moni?
sk: nej.... anbe....
jag: de e coolt att våra mammor heter molini och anlibe... fast mamma heter ju egentligen anmalibe.. eftersom att li inte är hennes mellannamn.. öö..
sk: öö va?...
jag: hmm.. och pappa heter kudobe.. hm
sk: och du heter kadabe...
jag: de låter typ om kadaver..
ester: hmm... som kossor?
joni+jag: ÖÖÖ .. kossor??
ester: ja? .. deras fötter?
joni: kadaver är dött djur.. aka typ som djurlik, ester..
ester: JAHAAAA... men va e ko-fötter då? .. klave!
joni+jag: hmm ...
joni: nej... de är väl klövar..
jag: ja... klövar!
ester: ööööööö... ......... men vad är klave då?
joni: det är väl sånt i en kortlek..
ester (efter ett tag): nej ... det är väl klöver?
jag: MEN VAD ÄR KLAVE DÅ?
*ingen vet..*
jag: *smart* klave kanske är singularform av klövar!!!! DING DING DING!

ja somsagt är jag hjärnan i crew-en.. lol. de va jobbigt att alla va så smarta iaf (; haha .. snart kommer sk hit, aka om 100 år och vi ska kolla på dubbelnäbben =) sen imorgon ska vi plugga fysik (; de bilr bra!

thongelong plong

/sb

pommenparer
från: anne

Vaddå!?!?! Vad gjorde jag???????

2009-03-15 @ 13:26:00
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0