allt bajs sen vi börja "nian":

Någon gång under sommaren: ester+jag kommer in på enskilda
Någon gång i Juli: VILL INTE GÅ PÅ ENSKILDA, och vill inte åka till bajskusten...
14 Augusti: Jag börjar fundera på Saltis
19 Augusti: ester börjar fundera på Saltis
21-23 Augusti: kickoff på saltis...
Oktober/December: Saker börjar skita sig i Saltis
Februari: Börjar alvarligt fundera på att byta
5 Mars: Möte med Gripen
11 Mars: Börja på Gripen
April: Börjar inse att jag/vi hatar Natur... Vill byta (jag?)
Maj: BYTABYTABYTA? HOPPA AV HOPPA AV HOPPA AV!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hemskt 1 år på gymnasiet, men vi har ju kommit fram till mycket och lärt oss en del..

frågan är bara vad som händer nu? ... vem byter vart, vem hoppar  av, vem hoppar inte av, vem vet vad den vill? iNGEN VET! börjar vi på olika skolor? börjar vi på olika planeter? kommer vi nånsin träffas igen? -.-



/sb

pommenparer
från: ester

förbenade orpon bajs -.-

vi ska lösa detta okej?

2009-05-03 @ 17:20:35
URL: http://esni.blogg.se/
från: anne

Ja, nu har sex och samlevnadsbloggen rapporterat om de nya turerna! :)

2009-05-09 @ 17:38:49
URL: http://annnne.blogg.se/

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0