Random bajs på en söndag...

jaha, nu skriver jag här igen. bloggen börjar ju bli riktigt riktigt aktiv.. eller kanske inte. man vet ju aldrig. hur som helst så har vi massa grejor att finisha just nu. min plats på jorden är så gott som klar, och en viktig person e asdålig men snart också klar. vändpunkten är problemet. och bilderna till alla saker!! jag vet inte vad jag ska göra. jag vet vad jag ska ta för bild till intervjun och till viktig person men inte till alla andra! bajskorv.

aja, idag va sk här sen igår och de va skoj. vi skrev massa.. haha de va roligt :3 jag längtar tills vi flyttar till london och sitter på ett café med våra minimacdatorer och skriver ;) .. aja, nu ska jag inte skriva massa mer ointressanta saker. jag hatar söndagar, imorgon är det skola. jag missar grafiska illustrationen för jag ska till doooktorn. skoj? mmmhm. tjingeling pling

/sb

pommenparer

wrajta her:

plopp:
Kom ihåg mig?

fett me mail: (publiceras ej)

bloggisen:

yo WTN ::

Trackback
RSS 2.0